اخلاق حرفه اي
اخلاق حرفه اي
در حيطه علوم پزشکي

 

به خدا گفتم: خسته ام
گفت : " لا تنقطوا من رحمه الله" ... از رحمت من ناامید نشو.

گفتم :  هیچ کس نمیدونه تو دلم چی میگذره
گفت : " ان الله بین المرء و قلبه ".... من بين تو و قلب تو قرار دارم.

گفتم :  هیچ کسی رو ندارم.
گفت : " نحن اقرب الیه من حبل الورید"... من از رگ گردن به تو نزدیکترم.

گفتم :  ولی انگار اصلا منو فراموش کردی
 گفت : " فاذکرونی اذکر کم" ... مرا یاد کن تا یاد تو باشم.

 



نظرات شما عزیزان:

احمد صادقی
ساعت11:44---6 دی 1390
خیلی زحمت کشیدید دستتون درد نکنه. ولی چندتا پیشنهاد داشتم:
یکی اینکه بهتر بود عنوان کلی وبلاگ رو میذاشتین "اخلاق حرفه ای در آموزش علوم پزشکی"
دوم اینکه مسائل اخلاقی رو یه خورده به آموزش ربط میدادین، اینجوری که شما نوشتید محدودش کردید به پزشکی فقط
و آخر اینکه یه لینک هم میذاشتین تحت عنوان "اخلاق در حوزه آموزش"
با تشکر از زحماتتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 آذر 1390برچسب:, توسط واحد اخلاق حرفه ای |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.